Voyage Online Today: 3    Total Posts: 91560

Total:#14

Create Thread

[Discussion] Mag ore exchanger

[Copy link] 13/2493

#1
Posted on 2013-02-27 14:01:00 | Show thread starter's posts only

Simple suggestion.. all the upgrading NPCs are now in seville.. how about a mag ore exchanger there too?

Cheers!?m066

Signature
#2
Posted on 2013-02-27 14:04:15 | Show thread starter's posts only

That's not a bad idea at all... I get tired of always sailing to bimini when I want to turn in my omo.

Signature
#3
Posted on 2013-02-27 15:58:28 | Show thread starter's posts only

hehe if only :P f46

Signature
#4
Posted on 2013-02-27 16:16:44 | Show thread starter's posts only

Did you read the description of Magnetic Ore?

Magnetic Ore is super hard as a result of special tempering technique. Legend has it that only the artisans of Possedonia are able to make it.


:17rab

Signature

Navigator, tools, guides and much more!
Visit us at: http://thepiratescove.org
#5
Posted on 2013-02-27 16:17:57 | Show thread starter's posts only

Dang well surely some of those miner's migrated.. hehe

Signature
#6
Posted on 2013-02-27 17:09:32 | Show thread starter's posts only

Both NPCs say welcome to possedonia

Signature
#7
Posted on 2013-02-27 17:17:39 | Show thread starter's posts only

Yeah, pretty lame isn't it....

Signature

Navigator, tools, guides and much more!
Visit us at: http://thepiratescove.org
#8
Posted on 2013-02-27 18:20:25 | Show thread starter's posts only

You should know better JayFitzy igg can't put npc in different places unless china's version had it :P

Signature
#9
Posted on 2013-02-27 18:35:09 | Show thread starter's posts only

They can actually. They are moving dockers around every day. We also had event of them moving arena master npc's around...

Signature

Navigator, tools, guides and much more!
Visit us at: http://thepiratescove.org
#10
Posted on 2013-02-27 19:44:29 | Show thread starter's posts only

In columbus they moved the docker miles away from where the autotrack sends you cuz we blocked him with stalls and pets lol

IGG can do more than they let people know.. ?m036

Signature